Monday, March 12, 2012

Party at Peugeot


Yesterday, we were at a party at Peugeot and today a few photos from this event.

Wczoraj bylismy na imprezie w salonie Peugeot'a z okazji 5-lecia otwarcia ich nowej siedziby. Bylo naprawde super. Serwowano hamburgery, soki, kawe i tort. Impreza odbywala sie w sobote i niedziele. Mnie oczywiscie najbardziej interesowaly samochody, oraz wystepy muzyczne, w ktorych wzieli niektorzy uczestnicy tegorocznej edycji szwedzkiego "Idola", oraz bardzo sympatyczna para spiewajaca znane muzyczne standarty szwedzkie i miedzynarodowe. Mialem ze soba aparat fotograficzny, wiec latalem jak papparazzi z jednego miejsca na drugie.


To meska polowa tego duetu, o ktorym pisalem wczesniej. W czasie spiewania piosenki podszedl do mnie, co ja wykorzystalem blyskawicznie na zrobienie zdjecia.


Uczestnicy tegorocznej edycji "Idola".


To ta bardzo sympatyczna spiewajaca para.



Robin









Idole ze swoimi fanami.


Pozowali bardzo cierpliwie do zdjec.


















Harley-Davidson





Outside the building.

4 comments:

Wojtek said...

Właśnie dziś widziałem tą 508, też mi się podoba.

Jerry said...

W Szwecji wiekszosc kupuje ja w wersji kombi. Mi sie podoba w wersji sedan.

Wojtek said...

Ja też wolę sedana, zresztą nie tylko tej marki. Jakoś sedany mi sie bardziej podobają.

Jerry said...

W Szwecji wogole wiekszosc ludzi kupuje auta w wersji kombi. Dotyczy to wszystkich marek. Czasami zartuje sobie, ze jakby Ferrari produkowano w wersji kombi, to pewnie i ten model cieszylby sie najwieksza popularnoscia. Sa jednak auta, ktore bardzo podobaja mi sie w wersji kombi, bo sa ladnie wyprofilowane i przypominaja raczej wersje coupé. Np. Opel Insignia albo to nowe Volvo V60.